Care este situaţia lui Gheorghe Alexandru, la un an de la prezenţa lui în Piaţa Universităţii?
Exact acum un an, în seara zilei de 23 ianuarie 2012, Piaţa Universităţii a cunoscut un moment de mare emoţie: un tânăr locotenent, îmbrăcat în uniformă, i s-a alăturat. “Nu uitaţi că mâine e 24 ianuarie”, s-a adresat el oamenilor. Locotenentul necunoscut a devenit în acea noapte un symbol al mişcării civice pentru schimbări radicale în societatea românească, puternic opresată. Gheorghe Alexandru venea din interiorul unui corp ofiţeresc care nu făcea politică, dar era la rândul lui opresat, umilit şi bulversat de un regim care introdusese arbitrariul ca lege şi abuzul ca normă de lucru. Protestul locotenentului a devenit celebru, a trecut graniţele ţării şi a determinat trezirea a milioane de conştiinţe de români.
Împotriva locotenentului s-a pus în mişcare un mecanism infernal de represiune care a acţionat imediat. Actul de curaj şi onoare al tânărului ofiţer a fost rapid repudiat de conducerea Ministerului Apărării, trompeta cu galoane a regimului Băsescu din armată – contraamiralul Tiberiu Frăţilă – l-a acuzat de fapte grave.
Unitatea militară de care aparţinea locotenentul Gheorghe Alexandru a executat ordinele primite de la Bucureşti: pedepsiţi-l exemplar! Discreditarea publică, atribuirea unorplanuri de răzmeriţă, de lovitură militară anticonstituţională şi puse în seama lui Gheorghe Alexandru au avut menirea să-l izoleze pe militar de societate, să dea apă la moară celor care aveau dubii legate de buna lui credinţă. Aceste manevre au eşuat, locotenentul avea de acum notorietate şi public el nu acuzase armata; chiar Traian Băsescu declarase că protestele oamenilor sunt justificate.
Un proces stalinist cu verdict ordonat
Pe fondul susţinerii publice, a atenţiei televiziunilor, locotenentul este judecat de un consiliu la Flotila 71 Aeriană care a încercat să se acopere de regulamente militare care să dea un înveliş legal sancţiunii drastice.
Iniţial nu i s-a permis nici dreptul la apărare, accesul în sala de judecată a avocatului ales – g-ral (r.) Ionel Panaitescu – fiind cu greu acceptat. De asemenea, procesul a fost închis, deşi era de notorietate că acest caz se înscria în avertizarea publică. Verdictul era previzibil: trecerea în rezervă. Pe 22 februarie 2012, ministrul Apărării Naţionale, Gabriel Oprea, semnează ordinul respectiv, bazat pe Legea 80/ 1995 privind statutul cadrelor militare şi motivarea dată de propunerea Statului Major General din 16.02.2012 şi decizia Consiliului de Judecată de la Flotila 71 Aeriană din 15.02.2012.
Această succesiune rapidă de decizii a avut vicii de formă şi de fond care sunt atacate în instanţă şi contestate de Gheorghe Alexandru, care are argumente solide să considere că este victima unei serii de abuzuri care i-au întrerupt cariera militară.
Alexandru Gheorghe, trecut în rezervă, îşi caută de un an dreptatea. O acţiune în instanţă urmăreşte desfiinţarea Ordinului Ministrului Apărării, care a avut vicii de fond şi procedură.
Generalul (r.) Ionel Panaitescu, apărătorul tânărului locotenent în faţa instanţei militare dar şi în instanţele civile, ne-a precizat: Consiliile de onoare şi consiliile de judecată au avut un caracter de tribunal excepţional, deoarece ele funcţionează după regulamente care nu sunt publice. Am cerut desecretizarea lor pentru că era un process într-o cauză publică. Eu cred că instanţele de la Flotila 71 Aeriană nu au avut legitimitate şi deciziile sunt nule. De altfel, chiar şi felul în care au abordat cazul locotenetului Alexandru Gheorghe încalcă hotărâri ale CEDO. Art. 10, paragraf 1: orice persoană are dreptul la libertate de exprimare, ce curpinde şi dreptul la libertatea de opinie şi libertatea de a comunica informaţii ori idei, fără amestecul autorităţilor publice. Articolul 10 al Convenţiei nu se opreşte la poarta cazărmilor, iar autorităţile naţionale nu pot să invoce regulile disciplinei militare pentru a împiedica exprimarea unor idei, chiar când acestea ar putea fi îndreptate împotriva armatei ca instituţie a statului. Cele spuse de locotenent sunt toate de interes public, nu pot fi considerate abateri grave şi nu divulgă secrete sau informaţii militare clasificate. Dar, conchide generalul (r.) Panaitescu, instanţele de la Flotila 71 Aeriană nu au ţinut cont de argumentele noastre”.
Curtea de Apel nu motivează decizia
Trecut în rezervă, Alexandru Gheorghe continuă lupta cu sistemul care l-a pedepsit în instanţele civile. Invocă, pentru desfiinţarea ordinului abuziv, faptul că deciziile ministrului au vicii de comunicare, reluând şi teza lipsei de fundament juridic a consiliilor de judecată de la Flotila 71. După o primă amânare, Curtea de Apel Bucureşti respinge cererea. De la hotărârea completului de judecată au trecut opt luni, dar nu a fost încă motivată sentinţa. “În absenţa acestei motivări, nu pot să mă adresez altei instanţe pentru un eventual recurs”, spune Alexandru.
Ne întrebăm cu îngrijorare despre presiunile făcute în acest proces în care Curtea de Apel refuză practic, prin întârzierem declanşarea unei căi de atac.
Speranţe în van!
Alexandru Gheorghe a crezut că noul guvern instalat după căderea lui Boc şi apoi a lui MRU va deschide calea pentru repararea abzurilor la care a fost supus. De altfel, ministrul Corneliu Dobriţoiu a declarat că va reanaliza cazul trecerii în rezervă a locotenentului. În câteva discuţii, noul ministru mi-a confirmat că îl consideră pe Alexandru o victimă a sistemului şi aşteaptă momentul potrivit pentru a repara greşelile fostului ministru în acest caz. În 30 iulie 2012, ministrul Dobriţoiu îl primeşte în audienţă pe Gheorghe Alexandru şi primeşte de la acesta o petiţie în care se solicită “reanalizarea excluderii mele din rândul cadrelor militare active după actul de solidarizare cu cetăţenii români ieşiţi să protesteze împotriva unor abuzuri şi jigniri aduse de anumite persoane publice, oamenilor de rând”. (vezi facsimil)
După o lună, Alexandru Gheorghe primeşte un răspuns semnat nu de ministru, ci de un general maior dr. – probabil Gabor. Este o trimitere la plimbare către instanţele care au pe rol cererea locotenentului (r.). Generalii din minister se spală pe mâini şi aşteaptă ca instanţa să anuleze ordinul lui Gabriel Oprea. Deşi rezolvarea poate fi mult mai simplă, ministrul având puterea să recheme oricând un rezervist în rândurile ofiţerilor activi. Corneliu Dobriţoiu nu a avut curaj să semneze un act administrativ în favoarea unui om care, cu preţul carierei a contribuit la aducerea la putere a USL.
Represiune fiscală
Ca şi când nu e destul că locotenentul Gheorghe Alexandru se luptă în justiţie pentru recuperarea drepturilor tăiate de regimul băsist şi ignorate de guvernul Ponta, ciracii lui Blejnar au primit prigoana fiscală.
În 5 octombrie 2012, locotenentul (r.) primeşte de la ANAF un titlu executoriu în sumă de 28.702 lei pentru despăgubiri către Unitatea Militară din Câmpia Turzii care l-a exclus din armată! În 19 noiembrie, conturile îi sunt blocate de ANAF, sub semnătura ec. Luca Florin, care trimite înştiinţarea de poprire. “Acum cred că sunt dator şi cu dobânzile şi penalizările aferente”, spune Gheorghe Alexandru.
Noul Ministru al Apărării, Mircea Duşa, l-a anunţat prin biroul de audienţe că-l va primi atunci când se va ajunge la numărul solicitării. Între timp, Gabriel Oprea a ajuns viceprim-ministru şi are în coordonare problemele de apărare şi ordine publică. Logic ar fi ca Gheorghe Alexandru să se adreseze lui Gabriel Oprea care să ordone retragerea ordinului odios semnat de Gabriel Oprea!!
Gheorghe Alexandru trăieşte în Ţara Absurdului Absolut. Nu regretă nimic din seara lui de glorie de la care, iată, vai, a trecut un an. Un an al dreptăţii înfrânte pe culoarele Ministerului Apărării şi al onoarei militare alterate de prea multele stele ale generalilor implicaţi în cazul Gheorghe Alexandru.
Exact acum un an, în seara zilei de 23 ianuarie 2012, Piaţa Universităţii a cunoscut un moment de mare emoţie: un tânăr locotenent, îmbrăcat în uniformă, i s-a alăturat. “Nu uitaţi că mâine e 24 ianuarie”, s-a adresat el oamenilor. Locotenentul necunoscut a devenit în acea noapte un symbol al mişcării civice pentru schimbări radicale în societatea românească, puternic opresată. Gheorghe Alexandru venea din interiorul unui corp ofiţeresc care nu făcea politică, dar era la rândul lui opresat, umilit şi bulversat de un regim care introdusese arbitrariul ca lege şi abuzul ca normă de lucru. Protestul locotenentului a devenit celebru, a trecut graniţele ţării şi a determinat trezirea a milioane de conştiinţe de români.
Împotriva locotenentului s-a pus în mişcare un mecanism infernal de represiune care a acţionat imediat. Actul de curaj şi onoare al tânărului ofiţer a fost rapid repudiat de conducerea Ministerului Apărării, trompeta cu galoane a regimului Băsescu din armată – contraamiralul Tiberiu Frăţilă – l-a acuzat de fapte grave.
Unitatea militară de care aparţinea locotenentul Gheorghe Alexandru a executat ordinele primite de la Bucureşti: pedepsiţi-l exemplar! Discreditarea publică, atribuirea unorplanuri de răzmeriţă, de lovitură militară anticonstituţională şi puse în seama lui Gheorghe Alexandru au avut menirea să-l izoleze pe militar de societate, să dea apă la moară celor care aveau dubii legate de buna lui credinţă. Aceste manevre au eşuat, locotenentul avea de acum notorietate şi public el nu acuzase armata; chiar Traian Băsescu declarase că protestele oamenilor sunt justificate.
Un proces stalinist cu verdict ordonat
Pe fondul susţinerii publice, a atenţiei televiziunilor, locotenentul este judecat de un consiliu la Flotila 71 Aeriană care a încercat să se acopere de regulamente militare care să dea un înveliş legal sancţiunii drastice.
Iniţial nu i s-a permis nici dreptul la apărare, accesul în sala de judecată a avocatului ales – g-ral (r.) Ionel Panaitescu – fiind cu greu acceptat. De asemenea, procesul a fost închis, deşi era de notorietate că acest caz se înscria în avertizarea publică. Verdictul era previzibil: trecerea în rezervă. Pe 22 februarie 2012, ministrul Apărării Naţionale, Gabriel Oprea, semnează ordinul respectiv, bazat pe Legea 80/ 1995 privind statutul cadrelor militare şi motivarea dată de propunerea Statului Major General din 16.02.2012 şi decizia Consiliului de Judecată de la Flotila 71 Aeriană din 15.02.2012.
Această succesiune rapidă de decizii a avut vicii de formă şi de fond care sunt atacate în instanţă şi contestate de Gheorghe Alexandru, care are argumente solide să considere că este victima unei serii de abuzuri care i-au întrerupt cariera militară.
Alexandru Gheorghe, trecut în rezervă, îşi caută de un an dreptatea. O acţiune în instanţă urmăreşte desfiinţarea Ordinului Ministrului Apărării, care a avut vicii de fond şi procedură.
Generalul (r.) Ionel Panaitescu, apărătorul tânărului locotenent în faţa instanţei militare dar şi în instanţele civile, ne-a precizat: Consiliile de onoare şi consiliile de judecată au avut un caracter de tribunal excepţional, deoarece ele funcţionează după regulamente care nu sunt publice. Am cerut desecretizarea lor pentru că era un process într-o cauză publică. Eu cred că instanţele de la Flotila 71 Aeriană nu au avut legitimitate şi deciziile sunt nule. De altfel, chiar şi felul în care au abordat cazul locotenetului Alexandru Gheorghe încalcă hotărâri ale CEDO. Art. 10, paragraf 1: orice persoană are dreptul la libertate de exprimare, ce curpinde şi dreptul la libertatea de opinie şi libertatea de a comunica informaţii ori idei, fără amestecul autorităţilor publice. Articolul 10 al Convenţiei nu se opreşte la poarta cazărmilor, iar autorităţile naţionale nu pot să invoce regulile disciplinei militare pentru a împiedica exprimarea unor idei, chiar când acestea ar putea fi îndreptate împotriva armatei ca instituţie a statului. Cele spuse de locotenent sunt toate de interes public, nu pot fi considerate abateri grave şi nu divulgă secrete sau informaţii militare clasificate. Dar, conchide generalul (r.) Panaitescu, instanţele de la Flotila 71 Aeriană nu au ţinut cont de argumentele noastre”.
Curtea de Apel nu motivează decizia
Trecut în rezervă, Alexandru Gheorghe continuă lupta cu sistemul care l-a pedepsit în instanţele civile. Invocă, pentru desfiinţarea ordinului abuziv, faptul că deciziile ministrului au vicii de comunicare, reluând şi teza lipsei de fundament juridic a consiliilor de judecată de la Flotila 71. După o primă amânare, Curtea de Apel Bucureşti respinge cererea. De la hotărârea completului de judecată au trecut opt luni, dar nu a fost încă motivată sentinţa. “În absenţa acestei motivări, nu pot să mă adresez altei instanţe pentru un eventual recurs”, spune Alexandru.
Ne întrebăm cu îngrijorare despre presiunile făcute în acest proces în care Curtea de Apel refuză practic, prin întârzierem declanşarea unei căi de atac.
Speranţe în van!
Alexandru Gheorghe a crezut că noul guvern instalat după căderea lui Boc şi apoi a lui MRU va deschide calea pentru repararea abzurilor la care a fost supus. De altfel, ministrul Corneliu Dobriţoiu a declarat că va reanaliza cazul trecerii în rezervă a locotenentului. În câteva discuţii, noul ministru mi-a confirmat că îl consideră pe Alexandru o victimă a sistemului şi aşteaptă momentul potrivit pentru a repara greşelile fostului ministru în acest caz. În 30 iulie 2012, ministrul Dobriţoiu îl primeşte în audienţă pe Gheorghe Alexandru şi primeşte de la acesta o petiţie în care se solicită “reanalizarea excluderii mele din rândul cadrelor militare active după actul de solidarizare cu cetăţenii români ieşiţi să protesteze împotriva unor abuzuri şi jigniri aduse de anumite persoane publice, oamenilor de rând”. (vezi facsimil)
După o lună, Alexandru Gheorghe primeşte un răspuns semnat nu de ministru, ci de un general maior dr. – probabil Gabor. Este o trimitere la plimbare către instanţele care au pe rol cererea locotenentului (r.). Generalii din minister se spală pe mâini şi aşteaptă ca instanţa să anuleze ordinul lui Gabriel Oprea. Deşi rezolvarea poate fi mult mai simplă, ministrul având puterea să recheme oricând un rezervist în rândurile ofiţerilor activi. Corneliu Dobriţoiu nu a avut curaj să semneze un act administrativ în favoarea unui om care, cu preţul carierei a contribuit la aducerea la putere a USL.
Represiune fiscală
Ca şi când nu e destul că locotenentul Gheorghe Alexandru se luptă în justiţie pentru recuperarea drepturilor tăiate de regimul băsist şi ignorate de guvernul Ponta, ciracii lui Blejnar au primit prigoana fiscală.
În 5 octombrie 2012, locotenentul (r.) primeşte de la ANAF un titlu executoriu în sumă de 28.702 lei pentru despăgubiri către Unitatea Militară din Câmpia Turzii care l-a exclus din armată! În 19 noiembrie, conturile îi sunt blocate de ANAF, sub semnătura ec. Luca Florin, care trimite înştiinţarea de poprire. “Acum cred că sunt dator şi cu dobânzile şi penalizările aferente”, spune Gheorghe Alexandru.
Noul Ministru al Apărării, Mircea Duşa, l-a anunţat prin biroul de audienţe că-l va primi atunci când se va ajunge la numărul solicitării. Între timp, Gabriel Oprea a ajuns viceprim-ministru şi are în coordonare problemele de apărare şi ordine publică. Logic ar fi ca Gheorghe Alexandru să se adreseze lui Gabriel Oprea care să ordone retragerea ordinului odios semnat de Gabriel Oprea!!
Gheorghe Alexandru trăieşte în Ţara Absurdului Absolut. Nu regretă nimic din seara lui de glorie de la care, iată, vai, a trecut un an. Un an al dreptăţii înfrânte pe culoarele Ministerului Apărării şi al onoarei militare alterate de prea multele stele ale generalilor implicaţi în cazul Gheorghe Alexandru.
Preluare din JURNALUL NATIONAL
Atata vreme cat in Guvernul Romaniei va fi vicepremier Gabriel Oprea, crdeti ca MApN va indrazni sa-i anuleze un ordin?
RăspundețiȘtergereCredeti ca acei juristi care l-au pupat in fund pe Oprea (si pe pedelisti, in general) vor schita un gest de ajutorare a acestui locotenent?
Urmeaza sa vedem cat "sange in instalatie" are noul ministru Dusa!...
INTUNERICITUL
Ca o completare - atata vreme cat Sef SMG va fi pilotul mediocru , ruda cu basina voda dupa soacrele verisoare de gradul 2 , locotenentul Alexandru Gheorghe nu va rezolva nimic ! Am tot sperat ca prin venirea USL la putere tara va fi curatata de javrele puse in functii cheie de dementul demis dar se pare ca m-am inselat ....
ȘtergereComisarul 24 ianuarie 2013, 23:18
ȘtergereNu vă așteptați,ca Doușa, să facă mai mult decât Dobrițoiu ! Atâta timp cât ,,izmănarul,, este supervisor. Acești pasageri de la apărare nu au primit dreptul să schimbe, măcar un portar ! Cred că prin ceea ce am scris mai sus, puteți să înțelegeți ce pot face acești indivizi trași cu sforile de la partid.
Am lucrat 30 ani in armata si sunt pedepsit cu diminuarea pensiei cu 30%, pentru ca mi-am sacrificat familia si sanatatea, in loc sa lucrez pentru mafia politica.Stiu ca in armata, militarii activi nu au personalitate si curaj.Sefii se acopera cu hartii, ordine si se ascund dupa regulamente idioate, care streseaza oamenii bine intentionati. Civilii care au lucrat si in alte domenii, cand primesc slujbe in armata se crucesc ce strigoi decizionali sunt in unitati. Locotenentul nu va rezolva nimic cu armata.
RăspundețiȘtergereCorect !
ȘtergereDe parca ar mai trebui amintita aceasta stare de cacat din "sanul" armatei ! Romane, se intelege !
Locotenentul a incalcat niste ordine si regulamente pe care A JURAT sa le respecte. Ce ministru vrea sa aibe in subordine un asemenea "ofiter" ?
RăspundețiȘtergereHai las-o!
ȘtergereLa aceasta pozitie a dvs, corecta in fundament, va rog sa-mi raspundeti la urmatoarea intrebare: De ce nu beneficiem, spre exemplu, noi si familiile noastre de asistenta sanitara gratuita, potrivit legii ?!Daca imi raspundeti la aceasta intrebare, va rog sa faceti conexiunea cu situatia unui "copil" sincer, care in viitor, probabil, ar fi putut sa fie un ofiter corect, cu conditia ca generatia noastra sa fie respectata. Si atunci, cum vedeti lipsa de apreciere privind cadrele militare !?!
ȘtergereTu al cui pupincurist esti,ca se vede de la o posta ca esti tinut de lant din scurt, vizezi sa ajungi si tu ceva javra mai mare,sau o sa stai tot sub caruta?
ȘtergereMicimanule!
Papagalule - hai ca iti explic tie si la toti pupincuristii - acest locotenent a sesizat problemele care al framantau, abuzurile din MApN. pe scara ierarhica conform legilor si regulamentelor in vigoare , la toate esaloanele la care avea dreptul - in scris - a incalcat ceva - nu ?
Ștergere- nefiind bagat in seama de nimeni - ce trebuia sa faca ? sa taca ? sa pupe in cur sefii ? sa linga cizme ? - unde sa se mai adreseze ? spuneti voi desteptilor ? unde ???
- singura lui solutie a fost sa se adreseze poporului - pentru care a jurat !!!
- sefii vin si pleaca - poporul este sfant - acest locotenent - nu a gresit cu nimic - asa trebuie procedat , cum a procedat el.
Daca sunteti atat de destepti - spuneti-mi ce legi si regulamente a incalcat locotenentul ? - vitejilor, pe taste !
Dar armata romana,cand in corpore la 22 decembrie 1989 a refuzat cu hotarare ordinele comandantului suprem si juramantul militar dat catre tara,in ce situatie s-a aflat? Eu zic ca in viata reala mai exista si nuante.Chiar daca militaria este rigida.
ȘtergereFelictari, domnului locotenent pentru verticalitatea sa in vremuri de restriste. Asa trebuie sa arate orice militar, intr-o democratie, indiferent de regim politic.
Ștergereprof. dr. ing. c serediuc.
Dar cand chioru betiv calca zilnic constitutia in picioare, tu vrei sa ai un asemenea presedinte?
Ștergere- LA DREPTURI, MILITARII SUNT CONSTITUTIONALI EGAL CU TOTI CIVILII, IINSA LA OBLIGATII , AU RESTRANGERI "SPECIALE", CA DE AIA SE STRIGA DUPA EI DOAR LA CALAMITATI NATURALE SI RAZBOI.
RăspundețiȘtergere- LEGEA PENSIILOR MILITARE DE STAT 164/2001,A FOST DESFIINTATA PENTRU MILITARII DE CARIERA SI PRODUCE EFECTE DIN 26.01.2012, IN CONTINUARE PENTRU BRAVII MAGISTRATI MILITARI.
- DE CE VAJNICII CIVILI EGALI IN DREPTURI CU MILITARII NU SE SUPUN RESTRICTIILOR VIETII SI DECADERII DEMNITATII ASUMATE "LA ORDIN" SI CU SABIA "JUSTITIEI MILITARE" , TOTAL DIFERITA DE CIVILI ??
- NU AM AUZIT DESPRE NICI O FUNCTIE DE CIVIL CARE DACA PARASESTE LOCALITATEA DE DOMICILIU FARA APROBAREA SEFULUI , POATE FI DESTITUIT , ASA CUM SE INTAMPLA CU MILITARII !!!
- NU AM AUZIT DE NICI O PROFESIE IN AFARA DE MILITARI CA ISI VA SLUJI TARA "CHIAR CU PRETUL VIETII", DEOARECE NU E ASA SUNTEM TOTI EGALI !!!!
NU-L TINEA NIMENI SA MEARGA CIVIL
RăspundețiȘtergereCum adica "sa mearga civil "?!?
Ștergerelocotenentul ( r ) zice ca nu regreta nimic din ce a facut acum un an ?!?! sa-si caute de lucru in alta parte ! in armata nu are loc .
RăspundețiȘtergereLa inceput de propozitie se scrie cu litera mare, adica: A, B, C, ..., d-astea !
ȘtergereAsa e nu are loc de catei ca tine, cu limba lunga si lata.
ȘtergereCE POTI SA TE ASTEPTI LA UN LOZINCARD PUPINCURISTO-BASIST SI CU GENELE DEFECTATE SI/SAU DEFECATE DE COMUNISTI IMPUTITI !
ȘtergereMI-AS DA IDENTITATEA DAR PENTRU NEVERTEBRATE NU SE MERITA !!!
@Anonimi 12.53, 13.09
RăspundețiȘtergereNu v-a cerut nimeni vreo solutie. N-ati vrea voi sa mergeti sa va spuneti pasul in alta parte? Cred ca ar fi bine sa va pastrati solutiile pentru voi si sa le aplicati.
Da cine pizda ma-tii esti tu ca sa dai "indicatii pretioase", unde sa-si spuna lumea "pasaul" ! Idiotule !
ȘtergereOare cita prostie mai pot emana creierele imbicsite ale unor asa-zisi militari care se pling ca babele si isi dau cu parerea! Voi nu meritati nici ajutoare sociale, nicidecum pensii grase, fiindca SINTETI TATE DE TARA , NU MILITARI ! Daca ati fi militari ati face altceva ! Pe linga locotenentul in cauza sinteti NIMIC !
RăspundețiȘtergereDeci, anonimii sunt doi in unul, m-am prins. Culoarea- portocalie, caracter - neidentificat, profesie - mercenar pe net, verticalitate - nedepistata. Sa fii sanatos, amice si La Multi Ani de Ziua Unirii. Ia de-aci si cultiva-te. Dupa ce vezi videoclipul poate vei intelege niste chestii.
Ștergerehttp://scmdbeius.blogspot.ro/2013/01/unica-intrebare.html
Analfabetule ,anonimul are nume mai jos,dar e prea greu pentru tine sa citesti si 1/2 de pagina. NISTE CHESTII se invata numai la scoala! Gh. Stanciu
ȘtergereDa ma-ta si tac-tu ce pizda ma-tii merita?
ȘtergereCE POTI SA TE ASTEPTI LA UN LOZINCARD PUPINCURISTO-BASIST SI CU GENELE DEFECTATE SI/SAU DEFECATE DE COMUNISTI IMPUTITI !
ȘtergereMI-AS DA IDENTITATEA DAR PENTRU NEVERTEBRATE NU SE MERITA !!!
Doamne,dumnezeule ,ce zi este astazi? Azi esta 24 ianuarie,ziua unirii si niciunul nu postati macar "LA MULTI ANI,SCUMPA TARA !" Nu mai suntem patrioti,nu mai suntem umani-am bagat cainii si pisicile in casa,ce treaba mai avem cu cofiintele noastre? LA MULTI ANI ROMANIA pentru fiul,nepotii mei si tot romanul;sa fiti vesnici pe acest pamant!
RăspundețiȘtergereDesigur,locotenentul nostru ,care ne-a dat noua o mare lectie de demnitate,de onoare,de sacrificiu,de raspundere pentru viitorul natiei,l-am adoptat,este si va ramane,eroul tarii,al istoriei Romaniei.Sunt si eu un "fost colonel",un indoctrinat,un aparator inversunat al regulamentelor militare,am fost si presedinte al unor consilii de onoare,am"judecat" ofiteri superiori dar,imi aduc aminte ca intodeauna ,m-am luptat pentru salvarea acestora,pentru ingaduinta si intelegere,in loc sa-i judec i-am aparat. O fi fost bine? Acum ,cu atat mai mult ,cred ca da. Dupa parerea mea,dupa cele intamplate,Alexandru,eroul nostru,nu se va mai intoarce in unitate si nici nu ar fi bine. Neintoarcerea locotenentului,in fostul lui colectiv,chiar daca i se vor anula (eu sunt sigur de asta) toate faradelegile ar trebui sa fie un afront,un avertisment pentru fostii sai colegi care nu l-au aparat in niciun fel,dovedindu-se la fel de lasi,cum se comporta acest "popor"de sute de ani.Locotenentul nostru,va trebui sa munceasca ,in continuarie,prin grija actualului guvern responsabil,undeva unde se "preda" patriotism,democratie populara adevarata (nu "democratie" salbatic-capitalista americana,trilaterala ,bildemberga si ce mafii mai conduc lumea asta),curaj,etica,educatie civica si chiar politica; sunt atatea locuri unde este stringenta nevoie de asemenea valori.
Sa nu se creada ca militez pentru nesupunere,dar conditiile de instaurare a supunerii nu trebuie sa fie absurde,totale ,imperiale;ele trebuie sa protejeze personalitatea,sa lase loc initiativei si viitorului, sa asigure conditii chiar si militarilor, pentru exprimarea muncii si vietii.Avem dovada ca executarea orbeasca a "ordinului",creeaza mari nenorociri pentru prezentul si viitorul natiunii(daca vreti sa avem natiune,si nu populatie). La revolutie si eu am fost cu unitatea in Piata Palatului si in noaptea de 22 am fost trimis sa fac un raid cu 4 tancuri,pana la Moghioros "sa curat tot pe traseu"pentru a "proteja" Ministerul Apararii Nationale(din Dr.Taberei).Pe traseu am AVUT INSPIRATIA SA CER ca cele 4 tancuri sa execute foc cu teava jos, cu mitraliera,numai in fata.Cand ne-am intors,vis a vis de statia Ho Si Min,langa gardul unitatii ,am vazut (cand m-am dus nu i-am vazut) un pluton de militari,unii stateau cu fundul pe bordura trotuarului.Ei ce zice ti daca erau omorati toti,cu executarea exacta a ordinului? Gh. Stanciu, Bucuresti
-
Musiu, erai erou, trebuia doar sa-l intalnesti pe regizorul asazisei revolutii, Nicolaescu si ajungeai general acum, asa, comentezi chestii depasite si care nu duc la nimic concret.
ȘtergereNISTE GUNOAIE TOTI!LA VREMURI VECHI,,NOI,,LA VREMURI NOI TOT,,NOI,,!UNDE E MOS TEACA CU PROMISIUNILE LUI SI ALE U.S.L.?UNDE SUNT O.U.G.PROMISE?TOTI SUNT BINE MERSI SENATORI,DEPUTATI CU SACII IN CARUTA!NOI CEI CU BANII FURATI DIN PENSII TOT ASA RAMANEM!NE-AU PROSTIT CA DE OBICEI!NE MERITAM SOARTA!4%SA LE AJUNGA LOR DE MEDICAMENTE!
RăspundețiȘtergereDar daca se rezolva problema cu OUG si legea, dupa toate balacarelile tale, ce faci? Accepti o muie?
ȘtergereD-le "ANONIM", sunt fost ofiter de culegere a informatiilor M.A.I.intr-o structura marginalizata (P.F.R.), dar aceasta nu ma impiedica sa afirm ca lt. Gheorghe Alexandru a facut un fapt eroic, safricandu-si toata cariera de militar, pentru a arata ca multi din armata romana, nu concepe ca "guvernatorul" Romaniei (Basescu) sa batjocoreasca actualii si fostii militari.
RăspundețiȘtergereD-le "ANONIM", chiar daca sunte-ti general sau sergent, trebuie sa stiti ca, in caz de razboi, primii in linia intai de lupta sunt militarii aflati in rezerva, dar in acceptiunea guvernului Boc, suntem civili.
Am curajul sa-mi dau datele de identificare pentru "colegii" mei de la STS sau alte strucuri care nu sunt de acord cu mine. aristidemihai@yahoo.com
Pe acest site publica, asa pentru delectare si dezinfirmare, baietii de la STS si brigada speciala, asa ca nu va mai obositi cu lamuririle ca este in van, adica degeaba, se doreste pulsul strazii, colectarea adreselor de messenger si Facebook, testarea rabdarii si modul de abordare, este un circ josnic.Asta este , urmariti atent comentariile si imi veti da dreptate .
ȘtergereGestul lui nu este potrivit pentru un militar de cariera. Armata nu face politica si nu trebuie implicata in politica. A gresit flagrant cand s-a adresat populatiei prin antenele spalatoare de creiere unde isi gasesc salasul tot felul de creaturi bizare , impostori, saraci cu duhul, infractori, pomanagii, zurbagii, zapcii, hazlii, asa zisii nedreptatiti gen hoasca aia batrana care sustinea ca a stat de pomana in inchisoare pentru crima comisa de fiul ei, un talhar sadea. Putea sa aleaga alta cale de a face publice parerile lui, altfel in multe privinte indreptatite, putea sa publice articole in Observatorul Militar unde sa arate critic ce se intampla cu filierele directe si indirecte.
RăspundețiȘtergereCata fericire ar fi la tine in casa daca ai sti ce este aia politica! Daca din intamplare s-a ratacit pe la tine ,pe vreun raft (macar de asta poate ai ),vreun dictionar al limbii romane ,pune un copil sa-ti citeasca la cuvantul "politica"si asa poate afli ce fel de politica a facut locotenentul.Privind spalatul creierelor,ce sa mai vorbim,ai spus totul.
ȘtergereIncercati si publicati dumneavoastra asa ceva in OM. Va doresc succes!
ȘtergereSiiguuur,..publica el in Observatorul Militar.
ȘtergereEsti de un penibil vecina cu prostia.
Totusi cred ca esti o secatura, platita sa faca ce faci tu....anonimul lu' peste.
Dar in afara de ANONIM, ce nume ai, macar un pseudo, ma rog ? dar dece nu este gest militaresc ? Oprea , doctor in drept si mare mafiot, a facut gest militaresc cand si-a adaugat, asemeni soldatilor, stele pe umeri ? a fost militaresc cand a denigrat armata avansand fara noima cetateni ce strigau in trecut HUo armata ? el a facut gest nemilitaresc ? dar de unde stii matale ce este armata, din carti sau filme, altfel ai face altceva decat sa comentezi asemenea subiecte .
ȘtergereDe ce "nu face politica"? Doar este tratat la drepturi ca fiecare civil. Ba trebuia sa si fure cate ceva de pe acolo, vreun avion, dupa modelul suprem. Cat gunoi in Romanica... vai, cat gunoi...
ȘtergerePoezie despre prosti.
RăspundețiȘtergereDe-ar fi să-i luam pe toţi la rând, Şi actualii dar şi foştii,
Cei mai destepţi de pe Pământ Au fost întotdeauna...PROŞTII.
Nu te ruga la ursitoare Să-ţi facă-n viaţa ta vreun rost,
Mai bine urlă-n gura mare: "Iubite Doamne, fă-mă...PROST!"
De ce să tragi ca la galeră,
Să-nveţi atâtea fără rost,
De vrei să faci o carieră Ajunge numai să fii...PROST.
În lumea asta cu de toate,
Unde se-nvaţă contra cost,
Păcat că nicio facultate Nu dă şi diplomă de...PROST.
Avem impozite cu carul
Dar înotăm în sărăcie,
Şi ce buget ar avea statul Dintr-un impozit pe...PROSTIE.
Ei sunt ca iarba, cu duiumul,
Să nu-i jigneşti, să nu-i împroşti!
O, Doamne, de ne-ar creşte grâul Cum cresc recoltele de ...PROŞTI.
Şi-n lumea asta rasturnată,
Unde cei strâmbi sunt cei mai drepţi, Savanţii noştri mor de foame Şi numai PROŞTII sunt deştepţi.
Felicitari domnule ! Al dracului piezie ,cum se potriveste ea asa la vreo treime de romanei!
ȘtergereCe spuneti de asta??? vi-se pare cunoscuta ,prin Armata Romana ????
RăspundețiȘtergereSingura nesansa a acestui tinar ofiter ,este ca si ce de acum care sint la putere se comporta ca si pe cei care au fost inlocuiti..Armata in general a ajuns o bataie de joc si daca ar fi posibil ar desfintao , ca oricum la dotarea care o au este inofensiva .Cum acest tinar ofiter nu este rechemat in rindurile cadrelor active ,in schinb toate fosilele ori de cite ori se schinba guverne sint rechemate sa dea o mina de ajutor vezi ,Andreescu ,Fatuloiu si citi alti fosti tvarasi generali sint reactivati . Pacat ca acest tinar ofiter se lupta cu morile de vint ,vad ca nici televiziunile nu il mai invita oare si acestora sa le fie frica de ceva ,cit era in piata universitati toate se inghesuiau sa ii ia interviu acum de ce tac .Este in joc cariera unui militar chiar si soarta lui si trebuie sa fiim alaturi de el chiar daca ca militar a gresit conform regulamentelor militare .Si izmenarul de Oprea a gresit inzecit fata de acest tinar militar dar de, astia cad in picioare ca nu pot fi inlaturati de la ciolan ,fara iei nu ar functiona guverne.Hai sa nu il mai blamam sa fiim alaturi de el si poate la un miting al S.C.M.D sa il invitam sa participe alaturi de noi .
RăspundețiȘtergereCe pretentie sa ai de la o guvernare care se mandreste cu un exemplar de teapa lui Oprea!? Sa-l pui vice-premier inseamna sa legitimezi impostura, incompetenta (a bulibasit in asa hal treburiel la MApN, incat ar fi trebuit sa fie tras pe linie moarta pentru totdeauna!), tradarea, linguseala, ilegalitatea (povestea cu UNPR-ul), arivismul si lipsa de scrupule si de demnitate. Toate sunt 'calitati'ale nasului Oprea.
ȘtergereCand il tii langa inima si de-a dreapta ta pe un astfel de om, inseamna ca esti ca el, eu asa zic.
Deci m-am lamurit si cu Ponta, daca mai aveam vreo bruma de speranta...
Ar trebui facut un miting de amploare al rezervistilor numai pentru a cere inlaturarea lui din politica!
Si cati nu mai sunt ca el, hoti cunoscuti care stau in fruntea noastra...
Mos Ion
PS La multi ani, de ziua Micii Uniri. Cuza era si el militar.
Ce pacat ca nu stim sa ne spunem parerea in mod civilizat! Dam drumul urii difuze si instinctului de animal in comentariile noastre, de animal hartuit dusmani necunoscuti... Ia intrati voi pe un jurnal/blog/etc. in alte limbi, ca sa vedeti ca nicaieri nu colcaie atata mizerie in exprimare ca la noi. Mai ca incep sa-i dau dreptate aluia de la ICR care zicea ceva de figurile patibulare ale romanilor...eu as zice minti patibulare. Sunteti demni de mila, voi anonimii care vomitati ura si frustrare pe unde ajungeti, in plin somn al ratiunii.
RăspundețiȘtergereGhita A.
Stimate asa zis "anonim" Gh. Stanciu, Si tanchist de arma, sunt intru-totul de acord ca lumea a uitat cu desavarsire de ziua de 24 ianuarie, zi in care trebuie sa fim uniti, sa fim mai buni, concilianti si toleranti, sa acordam sanse tinerilor militari care vad obiectiv lucrurile din interior asa cum le vedeam si noi(dar pe vremea aceea nu era democratie).Dupa 09 dec. 2012 am fost convins ca se va schimba ceva. Minciuna si ipocrizia continua si astazi. Sunt colonel in rezerva (tanchist) cu pensia taiata cu 32 % de Oprea(prea instelatul izmenar).Ce sa mai spere tanarul Alexandru, ce samai speram noi , rezervistii batjocoriti cu studii militare in tara si in afara, cu functii de comanda grele si mari raspundere de la un prim ministru sfatuit si ajutat direc de ACELASI Oprea ! Cred de altfel ca ne si cunoastem.Provenim din Pitesti,sotiile noastre=Fanica si Lenuta=au fost colege la Textila Pitesti. Daca este reala aceasta presupunere ma gasesti pe Nicki5202@Yahoo.com Astept cu nerabdare un mesaj. M-as bucura sa fie asa! Cu respect!
RăspundețiȘtergereDa, cred ca ai dreptate. Ambele luate de la panoul de onoare, nu-i asa? Iar tancurile erau un fel de tractoare, imi amintesc. Deci suntem niste tractoristi.
ȘtergereMa asteptam ca in cohorta de somitatii care sau deplasat la Iasi si Focsani sa se regaseasca si super- generalul Oprea ,dar cred ca a fost retinut cu treburi mai inportante in Bucuresti ,sau o luat vre-o cina festiva cu un alt general de carton Ontanu..Imi este mila de acest tinar locotenent care se bate cu morile de vint ,plus este pus sa plateasca si scolarizarea ca de asa spun regulamentele militare si contractul pe care il faci cu armata . La fel au patit si o parte din politistii care au participat la acel miting unde sa strigat ceva de genul (javra ordinara) au fost indepartati din sistem si la fel sint pusi sa plateasca scolarizarea tot pe baza incalcari regulamentelor militare. Dragi camarazi nu asteptati ca cineva sa mai schinbe ceva in ceea ce ne priveste ,noi contam numai ca numar cind au nevoie de noi cum au avut pe 9 decembrie cind eram sunati sa participam la diverse intilniri de sustinere a unuia sau altuia erau numai lapte si miere si-au vazut sacii in caruta la revedere .
RăspundețiȘtergereNu a venit fiindca a fost sfatuit sa se tina deoparte, putand fi usor huiduit, atat la Iasi cat si la Focsani, de altfel lui ii este frica de oamenii pe care s-a laudat ca i-a aparat de Basescu , un netrebnic, adica scursura, dejectie , prosti sunt cei ce l-au cooptat in guvern .
ȘtergereMult stimate si iubite domnule colonel tanchist cu pensia taiata.Multumiti din inima partidului ca nu v-au taiat si altceva.Dar daca dumneavoastra, balsoi tanchist ati crezut ca dupa 09 dec se poate schimba ceva , nu prea stiu ce sa mai cred. E drept, s-au schimbat unele, lupu-si schimba parul. Dar ca un colonel brav de blindate, credeam ca v-ati blindat si cu argumente nu numai cu iluzii pierdute.Ce ati asteptat dvs. de la niste indivizi votati pentru mici, bere, 50 de lei, sacose si sacosele? Ce asteptari aveti dvs d-le colonel tanchist de la cei care de 23 de ani jefuiesc statul roman? Ce asteptari aveti dvs. de la o clasa politica, in buna parte cuprinsa de febra coruptiei, intereselor de grup si supusa baronilor locali? Si mai apoi, unde erati dvs. dle col de tancuri cand au fost devalizate banci ca Bancorex, cand au fost defrisate padurile Romaniei, cand au fost decimate sistemele de irigatii, cand au fost transformate in mormane mii de fabrici si uzine si vandute la fier vechi? Unde erati cand a fost scufundata flota de pescuit oceanic, cand au fost vandute pe nimic sidexul, petromul, cand au fost amanetate bogatiile tarii? Armata tarii a fost si este o institutie respectabila, cu un procent foarte mare de incredere din partea populatiei, viata in Armata este dura , cere multe sacrificii, fapt ce ar trebui compensat, in primul rand material printr-o pensie decenta. Asigurarea unei pensii decente depinde insa de posibilitatile economice ale statuluii in cauza. Implicarea rezervistilor in pastrarea valorilor materiale si spirituale ale tarii este ca si inexistenta insa (activii nu au voie sa faca politica, e drept dar si aici e o chestiune- nu cred ca esti acuzat ca faci politica atunci cand soliciti respectarea interesului national, pastrarea bogatiilor tarii). S-a ajuns la aceasta situatie grea pentru tara si pentru ca unii factori de baza din structurile nationale de aparare nu si-au facut datoria.
RăspundețiȘtergereCititi ,,ISTORIA TRADARII LA ROMANI,,si aflati raspunsul, si mai dinainte, ISTORIILE lui Herodot, Cartea III a , despre TRACI.
ȘtergereDaca un locotenent cu demnitate si onoare a fost pedepsit pentru "tradarea principiilor si regulamentelor militare" de niste javre scarboase si ordinare,ce merita unul ca nemernicul de Oprea care a calcat in picioare toate valorile scumpe si pretuite de militari,si-a tradat camarazii,i-a batjocorit si umilit?Pentru militarii adevarati,acest "general" Oprea este doar un gunoi si un venetic printre militari,care merita cel mult scuipat,nicicum salutat cu ostasescul"am onoarea sa va salut domnule......" Napoleon
RăspundețiȘtergereM-a uimit tembelismul lui Basescu de a se asemui cu Coposu, si Ceasescu s-a asemuit cu inaintasii romani, de la Decebal incoace, asadar vine vremea cand Basescu si a lui gasca de rahati va disparea in curand, am eu o banuiala.
ȘtergereVoi credeti ca se face dreptate in tara in care Oprea e din nou la gvernare si Ponta face intelegeri cu Basescu.Sunteti naivi daca credeti ca astia tin cont de cei care intr-un fel sau altul ia ajutat sa ia puterea.
RăspundețiȘtergereCitesc o stire uluitoare unde presedintele SCMD Iasi sa intilnit cu Ponta banuiesc ca in strada ,si printre alte urari de bun venit si cit de bine guverneaza ,ia amintit si de noi cei carora li sau ciuntit pensiile odata cu recalcularea . Si ce sa vezi a primit raspuns pe loc ,nu stiu daca a obtinut si o semnatura in acest sens ca va rezolva cit mai repede ministrul Dusa . Chiar ne credeti prosti afisind asfel de comunicate pe acest site ,ce sa rezolve Dusa ,bine ca nu a zis ca rezolva Oprea ,ca in campanie acesta era sloganul lui . Nu ne mai aburiti cu intilniri care de care mai penibile si necredibile ,cred ca tot noi vom rezolva aceasta problema in strada atunci cind cei ce ne conduc vor binevoi sa organizeze mitinguri de nemultumire alaturi de alte categori de oameni care traiesc la limita subzistentei .Tot respectul pentru presedintele SCMD Iasi pentru curajul extraordinar care la avut in abordarea chiar si in strada a premierului Ponta .
RăspundețiȘtergereAbordarea a fost probabil neplanificata, iar premierul luat pe nepregatite l-a scos in fata pe ministrul apararii care ca si antecesorul are mainile si gura legate.
ȘtergerePentru o mai intelegere a situatiei este de citit: http://www.plano10.com/2013/01/corneliu-dobritoiu-la-csp-mapn.html
S-a intalnit ca simpli cetateni care se pupa si isi adreseaza dulcegarii, apa de ploaie, sau mai bine fulgi de nea , caci este irana .
ȘtergereDar daca-i adevarat, iei o muie?
ȘtergereOare nu mai scapam de lepra de Oprea, cu figura lui de taur comunal, incult si fara bun simt, fara caractre, luand in considerare ca a folosit toata gama de marlanisme si relatii mafiote pentru denigrarea armatei, acum, langa cetateanul Ponta care l-a luat in guvern ca si viceprimministru,ce credeti ca va face, nimic, la Iasi nu a avut curaj sa vina pe 24 ian. , caci il huiduiau oamenii, sta ascun si mai ranjeste animalic le la TV alaturi de imberbul Ponta - sa le fie rusine , altceva nu mai gasesc decent sa zic .
RăspundețiȘtergereDoua lucruri sunt infinite ,, prietene" infinitul si..............?
ȘtergereEINSTEIN.
Pe langa mafioti politici ne incurca viata si infractorii in robe(magistratii), care nu sunt sub nici o lege a pensiilor si fac ce vor in Romania. Interlopii ii cumpara cu mii de euro si mafiotii magistrati dau hotarari la greu.
RăspundețiȘtergereANOMALII DE TIP MAFIOT ALE SMECHERIRII PENSIILOR UNEPERISTO/ANCMRR.
RăspundețiȘtergereNr.plata Cuantum Cuantum
mandat pe L.164/2001 pe L.263/2010
36554255 3.072 lei 95.952 lei
535516004 4.576 lei 53.675 lei
56556968 48 lei 4.980 lei
52553101 3.466 lei 410 lei
56561303 5.633 lei 1.037 lei
04553171 3.072 lei 12.299 lei
52552044 3.072 lei 8.168 lei
11551065 3.072 lei 3.072 lei
17555417 3.072 lei 3.072 lei
01551089 2.507 lei 2.507 lei
Magistratii si "securistii" lui Basescu au venitul indexat cu 40% in 2010, ca sa nu simta aceleasi senzatii ca cei peste 27.000 de fosti militari cu pensii militare desfiintate si taiate .
URMASUL LUI EMIL BOC , ESTE PREMIERUL BASIST TRAIAN VICTOR PONTA , CARE MERGE PE ACELAS TRASEU CA SI MARIONETA LATRATOARE.
RăspundețiȘtergerePonta vrea supraimpozitarea bugetarilor cu venituri mai mari de 4.500 lei
Ionuț Iordăchescu
Premierul Victor Ponta a declarat, vineri, într-un interviu acordat HotNews, că Executivul caută ”soluția juridică și constituțională corectă” care să permită supraimpozitarea veniturilor mai mari de 4.500 de lei din sectorul bugetar.
Ponta vrea supraimpozitarea bugetarilor cu venituri mai mari de 4.500 leiÎntrebat dacă ia în calcule alte măriri de taxe, șeful Guvernului a răspuns că o să respecte liniile trasate de pachetul fiscal, exceptând ”o soluție referitoare la veniturile din salarii și pensii”.
Rep: Mai exact?
Victor Ponta: Mai exact, eu în continuare cred și susțin că cei care lucrează în instituții publice, în companii ale statului, pot să câștige mai puțin decât au acum, sute de milioane. Dar încă caut soluția juridică.
Rep: Puteți fi mai precis?
Victor Ponta: Când o să am soluția juridică o să fiu foarte precis.
Rep: Vă referiți la tăieri de salarii în sectorul bugetar?
Victor Ponta: Nu am voie, stiți foarte bine, că pierd procesele.
Rep: Dar puteți impozita de la o anumită sumă în sus
Victor Ponta: Ați văzut? Așa ma gândesc și eu.
Rep: De la cât, de la 45 milioane în sus?
Victor Ponta: 1000 de euro cred că este un venit în sectorul public care-ți asigură un trai decent. În sectorul public.
Rep: Deci, să nu rămână în ceață: vă gândiți ca posibilă măsură să aplicați supraimpozitarea veniturilor în sectorul bugetar care depășesc să zicem 45 milioane.
Victor Ponta: Da. E corect. Ma gândesc de mult la asta, nu e nici un secret.
Rep: Cam când ați dori să o aplicați?
Victor Ponta: Când am soluția juridică și constituțională care să nu mă facă – nu pe mine, ci pe cel care va veni după mine – să piardă toate procesele cum pierd eu toate procesele deschise pe vremea domnului Boc.
Rep: În ce orizont de timp?
Victor Ponta: Cât de repede am soluția juridică și constituțională corectă.
PREMIERUL BASIST VICTOR PONTA CAUTA SOLUTII PENTRU ACOPERIREA JAFULUI PRACTICAT DE CATRE CAMARILA PDL, DEOARECE CORB LA CORB NU ISI SCOATE OCHII PRIN PACTUL DE COABITARE, ASTFEL CA DUTA LA CNAS, VIDEANU SI UDREA, DE TOT CLANUL BASIST , CARE JAF TREBUIE SA FIE RECUPERAT TOT DE LA CEI CARE INCA MAI MUNCESC.
RăspundețiȘtergerePonta vrea supraimpozitarea bugetarilor cu venituri mai mari de 4.500 lei
Na si tie una, sa-ti astup melita, agitatorule...
Ștergere5.000 de euro, cel mai mare venit al unui fost magistrat din Moldova
RăspundețiȘtergerePENSIILE “NESIMTITE” NU AU DISPARUT
Pensiile lor lunare fiind de 26 de ori mai mari decât leafa unui angajat.
La Iaşi sunt peste 146.000 pensionarii din sectorul de stat, pensia medie în cazul lor fiind de764 de lei.
MAGISTRATII O CATEGORIE PRIVILEGIATA DE PUTEREA PDL SI DE USL.Generalul magistrat de mucava Dan Voinea are o pensie de 18.500 de lei/luna.
Şi doar pentru că titulatura avută în câmpul muncii se transformă într-un privilegiu la vârsta pensionării, magistraţii şi alte categorii de salariaţi cărora li se calculează pensia după legi speciale au venituri substanţiale.„La Iaşi, cea mai mare pensie acordă pentru sectorul de stat este de 5.829 de lei, fiind încasată de un profesor nevăzător. Sunt cinci pensii de peste 5.000 de lei înregistrate în judeţ. Cea mai mare pensie plătită la Iaşi este de 20.927 de lei, încasată de un magistrat pe baza legilor speciale”, ne-a declarat Isabela Grigorovschi, purtătorul de cuvânt al CJP Iaşi iar la Barlad sunt 2 fosti magistrati cu pensii de 13.234 si 12.430 de lei . Asta înseamnă un venit lunar de 26 de ori mai mare decât leafa minimă a unui absolvent de studii superioare şi de 60 de ori mai mare decât pensia minimă garantată.
Cea mai mare pensie plătită în judeţul Botoşani este de 17.969 lei brut şi aparţine unui fost magistrat, intrând la categoria pensii speciale. Cea mai mare pensie de serviciu din judeţul Neamt fireste a unui fost magistrat este de 16.606 lei brut.
REVOLTĂTOR
Preşedintele României, Traian Băsescu, a semnat astăzi decretul de pensionare a judecătorei Elena Turcu de la Tribunalul Dâmboviţa. Fosta magistrat[ este celebră pentru că a fost achitată după ce a fost trimisă în judecată pentru conducerea unui autoturism sub influenţa alcoolului. Potrivit unr surse de la Casa de Pensii, magistratul va avea o pensie de 10.500 de lei.
ASTA CU SCAZUTUL NORMEI DE HRANA SI A HAINELOR E PENTRU PREGATIREA PSIHICULUI.
Mai patefonule, vezi ca ai probleme cu vremea si vremurile.
ȘtergereDa' de ce e patefon? Isi spune si el pasul. Ce-i drept, ar trebui ca cei care comenteaza sa o faca la subiect. Asta pute-ai sa-i spui omului, nu ca e patefon... De ce sa jignim, cand putem sa indreptam ceva in mod civilizat?
ȘtergereMos Ion
A incalcat statutul pe care l-a acceptat.Adevarul este ca unii s-au folosit de el.Pacat.Reactivarea lui ar creia un precedent.Fiti convinsi ca indiferent de guvernare ,nici una nu ar fi de acord ca armata sa iasa in strada.Sunt multe de comentat.
RăspundețiȘtergereProblema este, aici, dubla masura! Sunt multi care au incalcat statute, juraminte, atributii, etc., dar n-au patit nimic. Atunci el de ce sa pateasca? Mai ales ca manifestarea lui a fost in disperare de cauza, dupa ce sesizase la toate esaloanele ca situatia e putreda. Nu a dezertat la inamic, s-a adresat multimii de concetateni. Nu s-a procedat deloc just in cazul lui, pedeapsa a fost disproportionat de mare fata de abatere.
ȘtergereIar aceasta in situatia in care, repet, altii, dulai mari, din aceeasi armata si cu aceleasi obligatii au facut si fac atatea...
Mos Ion
Domnilor, lumina se aprinde pentru cei care vad, nu pentru orbi. Aprindeti lumina electrica, lampa cu gaz sau opaitul (dupa puteri) sau ramaneti pe intuneric si faceti comentarii ”inteligente”!. prof dr. ing C Serediuc.
RăspundețiȘtergere