CATRE
PRESEDINTELE
ROMANIEI
Domnul Klaus Werner IOHANNIS
Domnule
Presedinte,
Ma adresez dvs. in baza Art. 51 Al. 1, Art. 52 Al. 2,
Art. 77 Al. 3, Art. 80 Al. 1 si 2 si Art. 92 Al. 1, din Constitutia Romaniei,
in dubla dvs. calitate de Presedinte al Romaniei si Comandant al Fortelor Armate,
solicitandu-va primirea mea in audienta, in conformitate cu regulamentele
militare, deoarece subordonatul dvs. direct si seful meu nemijlocit, ministrul
Apararii, ne-a incalcat drepturile, permitand ministrului Muncii sa legifereze
in domeniul militar, asupra caruia nu mai are competenta, de la 01.01.2016.
Simtindu-ma profund jignit de valul de minciuni si
insulte aruncate de d-sa asupra militarilor, chiar cu ocazia comemorarii a 100
de ani de la eroicele jertfe de la Marasesti, doresc sa va raportez ce se
ascunde in spatele acestor actiuni absolut contrarii Programului de guvernare
pe care l-am votat, vot care i-a adus doamnei Vasilescu neasteptata calitate de
ministru al Muncii.
Va solicit, de asemenea, sa interveniti la Curtea
Constitutionala si va pun la dispozitie argumentele pentru urmatoarea …
SESIZARE DE
NECONSTITUTIONALITATE
OUG promovata de ministrul Muncii si, prin urmare,
Legea de aprobare a OUG sunt neconstitutionale deoarece:
1.
Incalca dispozitiile
Art. 14 din Conventia Europeana a Drepturilor Omului care “interzice tratarea in mod diferit a persoanelor aflate in situatii
comparabile” (vezi Dosar CEDO/ 18.02.1991 Fredin contra Suedia nr. 1, seria
A, nr. 192 si Dosar/23.11.1993 Van der Mussele contra Belgia, seria A, nr. 70)
in speta comparabilitatea dintre magistrati si militari;
2. Incalca stabilirea comparabilitatii de mai sus
de catre Decizia CCR nr. 20/02.02.2000 (in Dosarul 5A/2000) care a
decis ca: “nu se poate identifica o
ratiune suficienta care sa justifice aplicarea unui tratament diferit
magistratilor fata de cadrele militare permanente…, diferenta de regim juridic
ce se creeaza intre pensia magistratilor si pensia militarilor, constituie … o
incalcare de catre legiuitor a egalitatii de tratament juridic, ceea ce in
absenta unei determinari obiective, este contrar prevederilor Art. 16 Al. 1 din
Constitutie”;
3.
Incalca
urmatoarele prevederi ale Constitutiei Romaniei:
·
Art. 1 Al. 5
privind “respectarea Constitutiei, a suprematiei sale”;
·
Art. 2 Al. 2
privind interdictia pentru un grup sau o persoana sa exercite “suveranitatea in
nume propriu”;
·
Art. 4 Al. 1
privind obligatia de a apara “unitatea poporului roman si solidaritatea
cetatenilor sai”, impotriva militarilor desfasurandu-se o dezgustatoare campanile
de denigrare si umilire;
·
Art. 11 Al. 1 si
2 privind obligativitatea statului de “a indeplini intocmai si cu buna-credinta
obligatiile ce-i revin din tratatele la care este parte”, or, indemnul lansat
prin OUG de Ministerul Muncii catre militari si politisti este sa treaca in
rezerva pana la 15 septembrie a.c., ceea ce va duce la prabusirea flancului
sudic al NATO;
·
Art. 16 Al. 1 si
2 privind egalitatea cetatenilor in fata legii, militarii si politistii fiind discriminati
atat fata de magistrati cat si fata de pensionarii civili prin calcularea
pensiei lor din net si nu din brut si prin anularea cresterii, care se face la
civili prin cresterea punctului de pensie, militarii urmand sa aiba doar
indexare cu rata inflatiei, iar civilii si indexare si crestere;
·
Art. 30 Al. 6 si
7 care interzic incitarea la discriminare si prevad ca libertatea de exprimare,
in mod deosebit in media, nu poate prejudicia “demnitatea, onoarea, viata
particulara a persoanei si nici dreptul la propria imagine”;
·
Art. 31 Al. 1 si
2 privind dreptul cetatenilor la informare corecta, deoarece s-a mintit si se
minte ca: Legea 223 care, in fapt, nici nu se aplica, aplicandu-se Art. 40 din defuncta
OUG 57/2015, ar fi fost facuta “pe genunchi” de generalul Oprea, cand, in fapt,
s-a lucrat 3 ani la ea de catre toate structurile specializate ale activilor si
rezervistilor din Armata, Interne si Servicii, sub coordonarea ministrilor
Corneliu Dobritoiu (PNL) si Mircea Dusa (PSD), a fost votata de toate partidele
parlamentare, inclusiv de Liviu Dragnea si Lia Olguta Vasilescu si promulgata de
dvs. la 1 iulie 2015; se arata pensii ale magistratilor si se minte ca sunt ale
militarilor, se minte ca baza de calcul este 80% cand, in fapt, la militari
este 65%, ca limita stabilita este 100% cand real este 85%, motiv pentru care,
prin furt calificat, fals si uz de fals, au fost “topite” in pensia militara de
stat, atat pensia privata (suplimentara), obligatorie pentru militari din 1967,
cat si pensia civila pe baza de contributivitate la Casa Nationala de Pensii,
transformata retroactiv in vechime militara; se minte ca datorita militarilor
nu pot fi platite pensiile mici, cand militarii nu-si primesc pensia de la Casa
Nationala ci din acumularile proprii, in cadrul sistemului, acumulari care
sporesc continuu inclusiv prin decesul lor, cate 500 pe luna;
·
Art. 41 Al. 2 si
3 privind dreptul la protectie sociala si prestarea muncii in conditii
deosebite sau specifice care prevad media zilei de lucru pentru civili de 8
ore, militarii, in schimb, fiind in activitate 24 de ore din 24, plata
facandu-se insa doar pentru 8 ore;
·
Art. 42 Al. 1 si
2a privind interdictia ca “activitatile pentru indeplinirea indatoririlor
militare” sa fie asimilate cu “munca fortata”;
·
Art. 44 Al. 1, 2,
3, 4 privind dreptul la proprietate, deoarece proiectele ministrului Muncii privind
pensiile ignora complet definitia pensiei ca drept patrimonial dobandit in baza
unuia sau mai multor contracte de munca incheiate; in mintea d-sale tot pensii
ar fi si cele 3,3 milioane de indemnizatii de merit, inclusiv ale
parlamentarilor, si ajutoarele sociale stabilite din “burta”, pentru nemunca,
fara vreo legatura cu hiperbolizata contributivitate, cu punctul de pensie sau
cu ideea de salariu;
·
Art. 53 Al. 1 si
2 privind conditiile restrangerii exercitiului unor drepturi (ex. dreptul la
munca) sau al unor libertati;
·
Art. 61 Al. 1
conform caruia Parlamentul este “unica autoritate legiuitoare a tarii” un
ministru substituindu-se si intregului Guvern si Parlamentului;
·
Art. 115 Al. 1, 2,
4 si 6 privind abilitarea Guvernului de a da ordonante si OUG cu motivarea
urgentei care, aici, nu se sustine;
·
Art. 118 Al. 1,
coroborat cu Art. 61 Al. 1 conform carora “Armata se subordoneaza exclusiv vointei
poporului” nu Guvernului, care nu poate da ordonante de urgenta impotriva
legilor sale organice ca institutie specifica a statului, etc.
Domnule
Presedinte,
Ma opresc aici, intrucat nu doresc sa abuzez de timpul
dvs. nu inainte de a va atrage atentia ca respectiva OUG legifereaza dubla impozitare prin stabilirea
pensiei militarilor, care urmeaza a fi impozitata, nu din brutul impozabil ci
din net, dupa impozitare, si ceea ce este absurd, legifereaza INEXISTENTUL la
modificarea Art. 59 din Legea 223/2015 prin precizarea ca, daca in urma indexarii
cu rata inflatiei “rezulta un cuantum al pensiei mai mic, se pastreaza
cuantumul pensiei aflat in plata”. Mai mult, militarii constituie singura categorie socio-profesionala cu obligatii
de serviciu si dupa trecerea in rezerva, motiv pentru care, pensiile militare
sunt, in fapt, solde de rezervist, strict legate de cresterea soldelor
activilor. In mod justificat ele sunt actualizate cu cresterile salariale
la militarii in activitate, pentru ca, in caz de necesitate, rezervistii sunt obligatoriu concentrati,
refuzul atragand condamnarea penala in Tribunalul Militar si, in caz de razboi,
glontul.
Poate fi lasat in functie un ministru
care initiaza legi fara sa stie definitia obiectului legii sau care face
confuzii intre indexarea cu rata inflatiei, cresterea pensiilor si alinierea in
cadrul sistemului, pentru eliminarea discriminarilor? Poate fi lasat in functie
un Guvern care si-a abandonat cu totul Programul electoral pentru care a fost
votat si instalat, intorcandu-se in practica impotriva propriului electorat,
care astepta cresteri de salarii si pensii, nu inghetari si taieri, dezvoltare
economica prin Fondul Suveran de Investitii si impunerea la taxe si impozite,
ca in U.E., in baza directivelor U.E. a tuturor bancilor straine si a
multinationalelor care jefuiesc, sistematic, Romania?
In numele membrilor S.C.M.D.,
rezervisti proveniti din toate structurile Armatei, Intenelor si Serviciilor,
dar si al aliatilor nostri din cadrul Societatii Civile Organizate (CNSC)
astept actiunea si raspunsul dvs.
Am onoarea sa va salut,
Presedintele
S.C.M.D.
Col. (r) dr. Mircea DOGARU
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu