Stiri din campania pentru alegeri locale

Inteviu cu Maia Sandu

duminică, 7 septembrie 2014

Comunicat extrem de important al d-lui Ioan Ghise, candidat la functia de Presedinte al Romaniei



COMUNICAT

Stimaţi voluntari şi susţinători ai candidaturii mele la funcţia de Preşedinte al României,

Vă mulţumesc foarte mult pentru sprijinul Dvs. generos pentru strangerea semnaturilor necesare candidaturii la presedintia tarii, minim 200 000 de semnaturi.
Cu tot efortul imens pe care Dvs. l-aţi depus si pentru care va sunt si va raman recunocator, pana azi, 7 sept.,  nu s-a strâns  numărul  de semnături necesar.
Examinând trendul, in mod cert, in timpul scurt ramas la dispozitie, nu sunt perspective de strangere a numărului minim de semnături prevăzut în lege pentru a putea candida.
În acest context, am primit acum doua zile, cu bucurie si onoare  propunerea   pe care ne-au făcut-o reprezentanţii Partidului Uniunea Democrată Română (UDR) care mi-au făcut surpriza să ne informeze că, de cateva săptămâni, au strâns semnături pentru mine pe listele partidului, având până acum un număr semnificativ de semnături deja strânse.
 În plus,  mi-au oferit garanţii că vor reuşi să finalizeze acţiunea de strângere semnături în timp util, 20 sept.,  şi chiar cu un plus de cca 10% peste numărul minim necesar, prevazut de lege.

În concluzie am fost nevoit să decid între:
 - a  refuza aceasta propunere,  caz în care nu pot să-mi depun candidatura din cauza imposibilităţii strângerii semnăturilor necesare într-un timp atât de scurt sau
- a accepta oferta generoasă a UDR şi a pastra şansa de a îndeplini condiţia de  număr de semnături impusa de lege.

Am ales varianta care dă şanse în continuare pentru a candida la preşedinţie.

Precizez că reprezentanţii UDR nu mi-au impus nici un fel de condiţionalitate şi în plus, m-au asigurat ca agreează şi susţin  în integralitate Proiectul meu de ţară intitulat „România Bunăstării”.
UDR adresează invitaţia tuturor voluntarilor, care doresc, sa se alăture partidului in acest efort comun.

Faţă de toate acestea, vă rugăm pe toţi aceia care m-aţi sprijinit şi care doriţi să mă sprijiniţi în continuare,  ca începând de astăzi, 7 septembrie 2014,  să abandonaţi formularele de strângere semnături care conţin menţiunea „Candidat independent” şi să descărcaţi de pe site, blog şi paginile FB noul formular promovat de UDR  pe care sa il folositi şi să mă ajutati pentru strângerea de semnături sub sigla  UDR.

Listele cu semnături vor fi trimise în continuare la adresa:
 „ cabinet senatorial Ioan Ghişe, str. Memorandului nr 33,  CP 500045,
municipiul Braşov.”

Sper în înţelegerea Dvs. si in sustinerea Dvs. pentru aceasta alegere şi vă asigur că voi depune toate eforturile pentru promovarea proiectului de ţară anuntat.

Brasov, 07.09.2014                             Cu stima si multumiri !

Prof. Ioan Ghişe senator independent. 

Nota: Sustinatii domnului Senator Ghise pot descarca formularul pentru strangere de semnaturi de aici - in  format PDF sau format JPEG.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu