Stiri din campania pentru alegeri locale

Inteviu cu Maia Sandu

duminică, 9 februarie 2014

Grea e viata!

Să-ţi trăieşti viaţa din plin, e – într-adevăr, un chin. Deplin. Eu, spre exemplu (negativ), cam 20 de ani am dormit (la 60 de ani, cu 8 ore de somn din 24 – deci o treime, atâta vine).
Din cei 40 rămaşi, 20 de ani am tot ţinut (reţinut) regim. Cu sloganul „Să slăbim!” Rămân…ca la 20 de ani. Fără vin şi fără bani, vorba cântecului. Din ei, 18 au fost de şcoli. Mai joase, mai înalte, mai elementare, mai grele, mi-am tot ros coatele prin ele. Câţi rămân? Doi ani de vacanţă, precum cartea lui Jules Verne.
De-aceea, vă aştern acest “memoriu”, anume că traiu-i tern, nu e etern, iar cu acest guvern e…infern!
De ani şi ani vrei bine să trăieşti şi-odată te trezeşti…sexagenar. Ca mine. Nu tu sex, nu tu ştrengar, o duduie, un pahar, doar regim alimentar, tratamente, pansamente, pastile şi, hop, odată nu mai ai zile!
Sigur, nu numai din cauza Guvernului. Mai sunt şi altele: Parlamentul, Administraţia prezidenţială (şi pe astea am boală!), plus j’de mii de instituţii, însemnând…Statul, care la români rimează cu „luatul”, zeci şi zeci de impozite, pe care le tot dai, până când dai…colţul. În primire. Şi-atunci, amin, adio, neştearsă amintire şi veşnica pomenire…
Asta-i a românului menire!
Cine spune că viaţa e frumoasă, o fi, dar la el acasă…La noi, în eterna şi fascinanta Românie, rimele la modă (şi la zi) sunt: mânie, mârlănie, hoţie, sărăcie, ici colo câte-o beţie. În rest…anarhie. Şi mulţi oameni la ananghie.
V-o zice, ca de la obraz…Gagniuc Ananie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu