Inteviu cu Maia Sandu

luni, 1 iulie 2019

Unul dintre politicienii opozitiei care acuza PSD-ul de furt, de grup infractional organizat, etc. are in declaratia sa de avere informatia ca a incasat dividende de aproape un milion de euro de la o firma falimentara si fara activitate


Pentru că nu toată lumea e familiarizată cu opţiunile de căutare care vizează deputaţii şi declaraţiile lor de avere, m-am gândit să prezint aceste informaţii.
Lista deputaţilor o găsiţi AICI
Declaraţiile de avere şi de interese ale deputaţilor… le puteţi accesa AICI.
Doar o parte dintre deputaţi au depus până acum declaraţiile de avere şi de interese dn acest an, aferente exerciţiului fiscal 2018. Termenul limită de depunere este 15 iunie 2019.
Regulile de depunere/completare pentru declaraţiile de avere/interese le găsiţi AICI
DA, mulţi dintre parlamentari nu respectă aceste reguli.
Dintre declaraţiile depuse până acum, mi-a atras atenţia declaraţia de avere a deputatului Robert-Nicolae TURCESCU!
Dividende de 4,35 milioane lei… de la o firmă care nu a mai desfăşurat activitate de vreo 5-6 ani – pentru anul trecut nu a depus bilanţ, în decembrie 2018 a fost declarată INACTIVĂ de către ANAF, iar acum este în procedură de lichidare. Este vorba de RT MEDIA COMMUNICATION SRL Bucureşti (CUI/CIF: 16512686)
Declaraţia de avere a d-lui Robert Turcescu o gasiti  aici:
Nu ştiu şi nici nu am găsit un răspuns la întrebarea “de unde vin banii/dividendele – aproape un milion de euro?“, dar poate ne explică fostul jurnalist, că aş vrea şi eu să încasez dividende de la o firmă fără activitate! (sursa foto: cotidianul.ro)


Un comentariu:

  1. Am trimis informatia si la: sesizare@mpublic.ro, ani@integritate.eu, relatiipublice@just.ro. Asteptam care din aceste institutii se sesizeaza si incepe o ancheta cu privire la averea detinuta de catre parlamentarul in cauza.

    RăspundețiȘtergere