Stiri din campania pentru alegeri locale

Inteviu cu Maia Sandu

joi, 28 ianuarie 2021

In atentia kominternistilor!

 

“HOTII” CARE STRIGA … “HOTUL”

-         In atentia batranilor kominternisti si a slugilor lor basiste –

 

Nepretuitilor si nepretuitelor,

V-am dezamagit si anul acesta, necandidand nicaieri! M-ati injurat degeaba! Dupa care, m-ati injurat, tot degeaba, de ce n-am facut-o! Ati afirmat ca am pensie de la UZPR si “d-aia nu ma zbat” pentru drepturile impotentilor care chibiteaza de pe margine! Cititi, alaturat, dezmintirea UZPR publicata pe “Certitudinea.ro”. Am refuzat orice functie de conducere la ei, nu am cerut si nu am indemnizatie!

Cat despre “zbatere” … Impreuna cu FSTFR si USS-CFR, SCMD tocmai le-a tras o smetie cu piciorul, de n-o pot duce, guvernantilor care traduc vechiul dicton liberal, prin formulele “Pentru noi insine.” si ”Ciocu’ mic, ca acu’ suntem noi la putere si facem ce vrem!”. S-au speriat si ei si media care, cumparata cu 40 milioane de “pandemeuro” a transpirat, incercand sa ascunda ce am realizat noi pe 24 Ianuarie a.c. O operatiune complexa, respectand pseudolegile Pandemiei, ca raspuns la mizeria aruncarii crizei, prin ticaloasa si nelegala OUG226/2020, eclusiv pe umerii salariatilor, pensionarilor si investitorilor romani. Nu un pichet cu “pana la 100 de persoane”, ci zeci de pichete in Capitala si in Tara, la aceeasi ora si cu aceleasi revendicari, reunind salariatii si pensionarii civili (din toate profesiile) si militari (din toate structurile)!

Intrucat am pichetat, nu numai sediile ministerelor, prefecturilor, partidelor vinovate, ci si ambasade, consulate si reprezentante, toate slugile serviciilor straine au luat foc. In special batranii agenti kominternisti, care trag astazi la carul globalism/comunismului! Si, negasind nimic de pus in carca subsemnatului, care nu vrea nici bani, nici functii, nici grade, au scos, din nou, din arsenalul basist, o mizerie fabricata in 2011, de un jurnalist ratat si ca atare si ca betiv, pe care au aruncat-o a suta oara, in mediul online. O gasiti in arhiva SCMD, publicata si raspublicata de noi, cu comentariile adevaratilor profesionisti care sunt uluiti ce imbecili le-au luat locul, dupa ce ei, patriotii bine pregatiti, au fost trecuti in rezerva! Replica subsemnatului a fost si a ramas: “Bai, geniilor, daca am fost un spion mai tare ca Richard Sorge, cum de mai traiesc dupa ce am tradat KGB-ul (incultilor, ati vrut sa spuneti GRU), in favoarea Serviciilor Armatei romane! Si chiar va imaginati ca astea din urma bat la fund FSB, CIA, MOSSAD, BND etc.? Mai mult, cum dracu’ am iesit din Armata, cu misiunea de a distruge SCMD, cand eu am fost trecut in rezerva in 2004 si SCMD l-am inventat tot eu, cu un grup de prieteni, abia in 2009!”

Se pare, insa, ca, de data asta, alertand ambasadele, SCMD i-a calcat rau de tot pe interese, pe kominternisti, de vreme ce mizeria basista in cauza a fost repusa in circulatie pe WhatsApp si Facebook, de unul dintre veteranii lor care, ca toti alogenii atei, isi facea veacul pe la “Europa Libera”. Daca vreti sa stiti ce a fost aceasta oficina, va recomand cartea autobiografica a agentului american, care a pastorit, pana in 1987, “Departamentul roman”, inegalabilul René Al. de Flers – “O istorie inca nescrisa. Radio Europa Libera si exilul romanesc. Documente revelatorii”, aparuta si la noi, la Editura Vestala, in 2005. Despre personajul in cauza, gasiti lamuriri la paginile 251, 317-318, 338-339, 423-483, 495 si 505.

Si asta nu este nimic, fata de ceea ce va urma! Nenorocirea poporului roman va escalada si, odata cu ea, si tensiunile, si miscarile de protest in slujba carora, rezervistii din SCMD isi vor pune toate cunostintele si intreaga experienta acumulata timp de decenii.

Servim Patria!

Col.(r) dr. Mircea DOGARU

                  Presedintele SCMD

 

ANEXA:

Întrucât, în spațiul public online, se vehiculează ideea că dl. Mircea Dogaru, colonel în rezervă, cercetător istoric și membru al Uniunii Ziariștilor Profesioniști din România, ar avea surse de venit provenind de la UZPR, facem, la solicitarea sa, câteva precizări necesare.

Dl. Mircea Dogaru este membru vechi și important al Uniunii Ziariștilor Profesioniști din România, plătitor de cotizație. Nu e retribuit de UZPR sub nicio formă de plată, pentru vreo activitate în cadrul Uniunii. Nu primește nici indemnizația de ziarist pensionar (50% din valoarea pensiei), deși ar avea dreptul să o primească, UZPR fiind uniune de creație și utilitate publică. Nu a solicitat niciodată această indemnizație.

Precizăm, de asemenea, că dl. Mircea Dogaru nu deține nicio funcție de conducere în UZPR, el refuzînd, de altfel, să candideze la vreo astfel de funcție, deși avea susținere.

Am făcut aceste precizări pentru a împiedica, pe viitor, perpetuarea unor știri eronate sau false, care afectează imaginea membrilor UZPR.

UZPR – Departamentul de Comunicare

 

 

 

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu